Notificari

Conditii Generale de Afaceri

Va informam ca, începând cu data de 14.09.2019, au devenit aplicabile prevederile Regulamentului Delegat (UE) 2018/389 de completare a Directivei UE nr. 2366/2015 a Parlamentului European și a Consiliului (PSD2) cu privire la standardele tehnice de reglementare pentru autentificarea strictă a clienților și standardele deschise, comune și sigure de comunicare (Regulamentul UE). Acest Regulament isi propune sa ofere clientilor o gama larga de servicii, stabilește cerințele tehnice și măsurile de securitate pentru autentificarea strictă a clienților și pentru comunicarea în condiții de siguranță cu noii prestatori de servicii. Aceștia, conform PSD2, vor putea oferi consumatorilor, la cererea și pe baza consimțământului lor, noi tipuri de servicii de plată, cu privire la conturile de plăți accesibile online ale consumatorilor deschise la bănci sau la alți prestatori:

Servicii de informații despre cont – reprezinta vizualizarea soldului și tranzacțiilor din contul deschis la Bank Leumi Romania SA prin intermediul aplicatiei oferita de un prestator de servicii autorizat; consimtamantul, acordat prin folosirea elementelor de autentificare pentru Bank Online este valabil 90 de zile, timp în care prestatorul poate solicita informații despre conturile indicate, fără o alta reautorizare în acest interval.
Servicii de inițiere a plății – reprezinta efectuarea de plati direct din contul deschis la Bank Leumi Romania SA prin intermediul aplicatiei oferita de un prestator de servicii autorizat; autorizarea fiecarei plati se va efectua prin folosirea elementelor de autentificare pentru Bank Online.
Confirmarea disponibilității fondurilor – reprezinta acordul ca un prestator de servicii autorizat in acest sens sa verifice disponibilitatea în contul deschis la Bank Leumi Romania SA a unei anumite sume în vederea inițierii unei tranzacții cu cardul emis de acel prestator.
Noile standarde si cerinte impuse de Regulamentul UE au fost implementate atat tehnic cat si prin actualizarea clauzelor Conditiilor Generale de Afaceri ale bancii, dupa cum urmeaza:

  • Introducerea definitiilor aferente noilor prestatori si a noilor servicii oferite;
  • Alte dispozitii speciale privind serviciile de plata initiate de noii prestatori de servicii.

Noile Conditii Generale de Afaceri le gasiti aici. Va invitam la sediul bancii pentru a le ridica si pentru a va raspunde oricaror intrebari in legatura cu noile prevederi.

Informare transmitere date catre ANAF

Vezi documentele: Informare | Anexa 1- Sectiunea CRS | Anexa 2 -Sectiunea FATCA

Information on data transmission to ANAF

View documents: Information | Appendix 1 - Common Reporting Standard | Appendix 2 - FATCA